První jízda velmi úzce souvisí s článkem "Jak začít" který byste měli mít rozhodně přečtený a ze kterého si ještě jednou část půjčíme.

Takže jste nechali motor vypotřebovat minimálně jednu (lépe dvě) nádrž paliva. Znovu doplnili a uvedli stroj k životu. Ideální je opuštěné parkoviště, kde jednak nikoho nerušíte několika hodinovým poslechem "motorové pily" ale hlavně je dostatečně velké na první jezdecké pokusy.

Pokuste se s modelem několikrát objet kruh. Pro začátek doporučuji být velmi opatrný s páčkou plynu. Není nutné hned hnát motor do extrémů a především vy se sžijte s ovládáním. Postupně zrychlujte, zkoušejte si rozjezd a akceleraci, ale i stabilitu při otáčení. Podle potřeby dolaďte karburátor, tak jak říká oficiální návod - zde je překlad důležité části ještě jednou.

- a - High speed needle Šroubek je výrobcem přednastaven na 4 a 1/2 otáčky od pozice plně utaženo (nepřetáhněte). Po záběhu auta může být šroubek nastaven v rozsahu 2 a 1/2 - 3 otáčky od pozice plně utaženo – záleží na vlhkosti, zdvihu, palivu, žhavící svíčce. Šroubek nesmí být nikdy nastaven pod 2 a 1/2 otáčky – hrozí přehřátí motoru a jeho vážné poškození!
V plné rychlosti by jste měli pořád vidět kouř vycházející z výfuku. Pokud při plném plynu motor prská, je šroubek nastaven na málo paliva. Otoč šroubek proti směru hod. ručiček o 1/8 otáčky aby jste přidali přívod paliva, v otáčení o 1/8 pokračujte dokud motor nepřestane prskat . Pokud se vám motor na plný plyn zdá příliš líný, šroubek je nastaven na příliš bohatý přísun paliva. Otáčejte šroubkem ve směru hod. ručiček o 1/8 otáčky dokud se to nezlepší. Stále dbejte na teplotu motoru. Jestliže je nastavena chudší směs, motor se přehřívá, hůře startuje nebo chcípá.

- b - Low speed needle Šroubek je výrobcem přednastaven na 3 otáčky od pozice plně utaženo (nepřetáhněte). Po záběhu auta může být šroubek nastaven v rozsahu 2 a 1/2 - 3 otáčky od pozice plně utaženo – záleží na vlhkosti, zdvihu, palivu, žhavící svíčce. Šroubek nesmí být nikdy nastaven pod 2 a 1/2 otáčky – hrozí přehřátí motoru a jeho vážné poškození!
Když je motor ve volnoběžných otáčkách, přidejte plný plyn. Pokud se objeví příliš kouře, nebo je prodleva mezi rozjetím a nebo motor chcípne, pak otáčením šroubku ve směru hod. ručiček o 1/8 otáčky nastavíte motor na plynulý rozjezd. Jestliže motor prská, je vidět málo kouře, nebo chcípá před rozjezdem na plný plyn, seřiďte motor otáčením šroubku o 1/8 otáčky proti směru hod. ručiček. Ideálním nastavením Low speed needle je rychlý a hladký rozjezd a viditelný kouř.
Pokud je dlouhodobě šroubek nastaven špatně hrozí poškození motoru nebo snížení životnosti.

Několik rad na závěr. Rozhodně se s modelem vyhněte frekventovaným místům! Jak chodci, tak auta nejsou pro první pokusy nic moc společnost. I vy sami si dávejte pozor na přijíždějící model. Jsou známy případy, kdy se "řidič" chtěl předvést před kolemjdoucí slečnou a skončil s jednou nohou přeraženou na dvakrát a druhou naštíplou. A to měl "pouze" elektru!

Ani Savage však rozhodně není nezničitelná! Především pozor na přímý náraz do pevné překážky (pěkná lumpárna jsou obrubníky) ale zjistíte, že vám zpočátku může činit potíže odhad, jestli už je model za stromem, nebo ne atd... Zkrátka a dobře, buďte raději opatrní.